79

I Lördags insåg jag verkligen att jag saknde Patrik, något sjukt. Jag var i LA och kollade på Färjestad och helt plöstligt kommer det upp på skärmen att Växjö har gjort mål, AV Patrik Lundh, 79. Jääädrar va de tog alltså.
Jag saknar honom, jag saknar att träffa honom, jag saknar att se honom på is, jag saknar att skratta åt mig själv med honom, jag saknar typ allt. Men mest av allt, Patrik på Isen. Den Patrik jag såg och lärde känna på isen.
 
Jag är HEMSKT trött på att Patrik fick så mycket skit när han spelade i färjestad. Nu helt plötsligt får han jättemycket beröm?! Kan man ändra sig så mycket tänker jag..... Fine, han har ändrat sitt spel något sjukt, han är otroligt bra nu, (han var bra i färjestad också) men han har verkligen ändrat SITT spel. men jag är glad, för hans skull till hundra procent verkligen. jag är glad att han producerar så mycket som han gör, poäng till växjö och jag ser att han trivs, det är jag glad över.
 
 
Snart säger väl någon bara; tänk om Patrik ser detta??? då ser han hur du tjuter.
Sån kommentar har hört förut men SURE, patrik kommer se det, och det enda han skulle göra var att le. jag är INTE kär i honom, så nu vet ni. men hans spel på isen gjorde mig kär I hans själv, hur han brann för det, och när jag träffade honom utanför isen istället för på var han såååå jädra trevlig och go, så jag har fastnat för hockeykillen patrik, den Patrik Lundh. 
 
Att jag ens sitter och skriver detta är helt fucked up, men va fan, vart ska jag skriva de? Ja, jag kan säga de till honom och jag har sagt astt jag kommer sakna honom och det vet han. Jag har också sagt att jag ALLTID är med honom oavsett, han är alltid Patrik, han är aldrig växjö patrik. om du ser detta patrik, så vet du att jag alltid stöttar dig på is.
 
 

Kommentera här: