november

redan november, va tiden går fort och jag har så himla mycket att se framemot, något sjukt.
 
15 november = örebro hemma, alltid kul och möta örebro även fast jag hatar de något äckligt mycket så är de lite kul och möta de när jag bor i örebro län. jag får också träffa min fina josefin som jag inte träffat på ca 3 veckor, så de blir kul.
 
20 november = Växjö hemma. det innebär att jag äntligen får träffa Patrik♥ som jag saknar honom.
 
28 november = födelsedagskalas för mig då jag fyller dagen efter. wiiiie, äntligen 18.
 
29 november = 18 ÅR!! fan i helvete vad jag längtar. blir att tillbringa min dag i en ishall på bortastå när grabbarna möter örebro. på kvällen blir de utgång och mina kompisar har fixat så vi sitter i VIPen, underbara som de fixar och donar.
 
5 december = stockholm. får äntligen se one direction igen!! idolfinalen, here i come.
 
13 december = åker ett gäng i minibuss ner till växjö. kommer bli ett jäädra stäm, som fan.
 
sedan är de nyår och allt va de innebär kommer bli kul. har uppkörning och uppskrivining snart också,håller tummarna.
 
24 januari då. jag, julia och josefin drar till luleå med flyg för att bo på hotell och kolla när killarna spelar mot luleå. kommer bli en jävligt bra helg, taggad som bara den.
 
De här datumerna är bara några av alla som jag längtar något galet till. har så mycket i huvudet just nu så känns bra att ha saker man längtar till.
jag har gått och blivit sjuk, min läkare sa att jag håller på och få lunginflammation så jag har fått pencilin och hostmedicin. känns bra att de märktes så tidigt i alla fall. nu ska jag plugga lite så jag inte kommer ifrån skolan alldeles för myckey. ha de bra.
 
 

Kommentera här: