rotlös - stifftelsen

Hallå. Sist jag skrev var det en jobbig dag för mig pga vi mötte Växjö (och Patrik). Vi förlorade matchen och Patrik bidrog med mål och assist, (såklart). Jag saknade Patrik, JA. Och saknar. Men nog om det.
 
Sommarlovet är slut och skolan har börjat. Det har gått bra. Har världens bästa schema med sovmorgon varje dag (utom torsdag) och ser ut att vara ledig på måndagar också. Tackar. 
Helgen som var så var jag i Karlstad med Julia och det bjöd på massa saker, hockey J20 cup och vara med underbara människor. tacka gud för ärliga människor. Nej, är icke kristen.
 
I helgen som kommer bli det ännu en nykter helg. SISTA helgen i augusti och det innebär att min nyktra månad är slut. Och, att jag skulle klara det trodde jag aldrig, haha. Blir att vara med bra vänner i helgen igen och nästa månad blir det fyllechaffis hela helgen med jullan och helgen efter det: PREMIÄR, LULE HEMMA!
 
 

Kommentera här: