FINAL

hello. i fredags drog jag till karlstad med rickard och runt 4 stack vi till jonas och började dricka med han, robin, putte och sebban. vid 6 drog vi till arenan för att kolla när färjestad skulle gå till final. OCH, vet ni? VI ÄR I FUCKING FINAL! kan inte beskriva lyckan. på kvällen blev det fest på ett hotell och kom hem vid 6 på morgonen men jädrar vad skoj vi hade och vad vi firade final-platsen.
 
i lördags blev det party igen och firade final-platsen mera och vart en bra lördagskväll. i söndags blev det lugnt och de här dagarna har jag bara varit med malin. ikväll kommer hon till mig igen, blir hockey på tvn och lite gotti till.
På fredag åker jag och hon till Skellefteå.. JA, till Skellefteå, 12 timmar i en fucking buss, för Färjestad. kommer bli skapligt trött men kommer att bli skoj! 
nu ska jag städa lite. tjo.
 
bilder sedan helgen
 
 
1 Nathalie Tegelstam:

skriven

Härliga bilder, ser ut som en bra kväll :) kram

Kommentera här: