PUNKT

det är så himla många som undrar saker hit och dit om patrik. "hur kan du ens träffa honom när han spelar i växjö?"
Okej, jag ska göra det klart för alla.
Jag skiter i de där jävla klubbmärket, patrik är en privatperson för mig som betyder en hel del och han gör mig glad. Jag blir glad om han gör sig bra på isen, självklart. men när vi ses pratade vi rent allmänt, han ä en privantperson han också, tänk på det. 
Folk tog väldigt illa upp när jag träffade Patrik men HERREGUD.. barnfasoner. Patrik spelade hos oss i 4 år och jag hade kontakt med honom under dessa år och självklart ska jag forsätta ha kontakt med honom, åh nötter som inte fattar.

Han är och kommer alltid vara en människa som står mig nära hjärtat. Han är en underbar människa, på isen och utanför isen. Punkt.
 
 

Kommentera här: