party

tjabba. i lördags kunde vi gått till semifinal inför 8500 pers, gjorde vi det? nej.. vilket är så trist när vi väl har fullsatt så vinner vi knappt aldrig. men på kvällen blev det fest för fulla muggar, somnade vid 6 och vakna 10, var seriöst död. men hade sjukt kul!
åkte hem på söndagen och då somnade jag runt 19:00, var så sjukt trött. i måndags hade jag praktik och på kvällen kunde vi gå till semifinal igen, och vet ni? VI GICK TILL SEMIFINAL!!! vem avgjorde? Patrik Lundh! Vi är i semi-fucking-final. så otroigt skönt.
 
på tisdagen blev jag hemma då jag hade feber och idag också, men imorgon ska jag gå igen då jag känner mig bättre. på fredag åker jag, filip och adela till karlstad, kolla j20 match och bara ha de gött. på lördag kommer rickard också och så väntar de fest, ska fira in semifinalsplatsen. kommer bli kul, med bra folk.
 
helgens bilder
 
 

Kommentera här: